Stafmedewerker kwaliteit Zorg & Wonen Glorieux 16 uur per week

Zorg & Wonen heeft ruimte voor jou!
Zorg & Wonen Glorieux is een kleinschalige zorgorganisatie met diverse woon- en zorgvoorzieningen, waaronder een woonzorgcentrum met 54 appartementen en drie kleinschalige leefstijlwoningen voor PG-bewoners. Elke locatie heeft een eigen karakter, met veel aandacht voor de unieke behoeften van bewoners. Wij streven ernaar de dag van onze bewoners en elkaar mooier te maken. Ons werk draait om zingeving en zorg, waarbij wij de bewoners echt zien en luisteren naar hun behoeften. Ondanks de uitdagingen in de zorgsector, blijven we gefocust op het welzijn van onze bewoners door samen te bewegen, te lachen en te genieten van simpele dingen.

Bij Zorg & Wonen Glorieux krijg je de ruimte om jezelf te zijn, je verder te ontwikkelen en zelfstandig te werken. We volgen protocollen maar waarderen jouw persoonlijke inbreng en maken graag ruimte voor jouw eigen manier van zorgen. Hier vind je een plek waar aandacht en liefde centraal staan, zowel voor bewoners als voor medewerkers.

Wat ga je doen?
Als stafmedewerker kwaliteit speel je een sleutelrol in het waarborgen en verbeteren van onze zorgkwaliteit. Je ondersteunt en adviseert het bestuur, teamleiders zorg en de teams op het gebied van kwaliteitsbeleid, zorginnovatie en veiligheid. Jij ontwikkelt, implementeert en evalueert ons kwaliteitsbeleid en zorgt dat dit altijd voldoet aan de laatste wet- en regelgeving. Je houdt toezicht op de kwaliteit van zorg en dienstverlening en door data te analyseren identificeer je trends en kansen voor verbetering die je vertaalt naar concrete actieplannen voor Zorg & Wonen Glorieux. Samen met de kwaliteitsverpleegkundige en een collega stafmedewerker kwaliteit werk je aan het borgen van processen en het bevorderen van een cultuur gericht op kwaliteit en veiligheid. Daarnaast ben jij het aanspreekpunt voor ons kwaliteitsmanagementsysteem Zenya en fungeer je als functioneel beheerder van het elektronisch cliëntendossier. Je ontwikkelt en beoordeelt protocollen en procedures, en zorgt ervoor dat deze up-to-date blijven en praktisch toepasbaar zijn voor de teams. Je faciliteert zowel interne – als externe audits op basis van wet en regelgeving.Kortom: met jouw expertise zorg je ervoor dat onze organisatie niet alleen voldoet aan de kwaliteitsnormen, maar zich onderscheidt in het leveren van veilige en hoogwaardige zorg.

Wat breng je mee?
Als stafmedewerker kwaliteit ben je een gedreven professional met een passie voor het verbeteren van zorgkwaliteit. Je hebt een sterk analytisch vermogen en werkt methodisch, wat je helpt om kwaliteitsprocessen te ontwikkelen en te borgen. Het overtuigen van collega’s van het belang van kwaliteit en zorgvuldige dossiervorming gaat jou natuurlijk af.  Met je communicatieve vaardigheden en inlevingsvermogen weet je het belang van kwaliteitszorg over te brengen en draagvlak te creëren binnen verschillende teams. Je bent ondernemend, werkt graag zelfstandig en denkt proactief mee over verbeteringen die de kwaliteit en veiligheid van zorg versterken. Dankzij jouw gestructureerde aanpak weet je precies hoe je aan de eisen van wet- en regelgeving kunt voldoen én deze in de praktijk toepast.

Daarnaast vragen wij:

  • Een relevante Hbo-opleiding in de richting van zorg of kwaliteitsmanagement;
  • Ervaring met kwaliteitsmanagementsystemen en kennis van actuele wet- en regelgeving binnen de zorg;
  • Het vermogen om data te analyseren om deze om te zetten in praktische adviezen en verbeterplannen.

Met jouw expertise til je de zorg binnen Zorg & Wonen Glorieux naar een hoger niveau en maak je een positieve impact op zowel cliënten als collega’s.   

Wat bieden wij?

  • Je gaat in eerste instantie aan de slag voor 1 jaar, met de intentie dit daarna om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Een bruto maandsalaris van min. €3.504,41 en max. €5.029,15 (o.b.v. 36 uur) in FWG 55 cao VVT;
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% (13e maand), vakantiegeld van 8%;
  • Deelname aan verschillende projecten ter verbetering van de kwaliteit van zorg. Dankzij de kleinschaligheid van onze organisatie kun je hier echt verschil maken;
  • Behalve in een informeel team, kom je terecht in een mooie, groene omgeving waar je een oase van rust ervaart: dat beloven we je;
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling;
  • Leuke teamactiviteiten, zoals een kerst- en nieuwjaarsborrel, het tuinfeest, tai chi lessen én stoelmassages!

Meer weten?
Bekijk ook eens de film op onze website waar je een kijkje kunt nemen op ons landgoed. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Joep Sauvé HR & Recruitmentadviseur via telefoonnummer 040 – 2947500. Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Laat hieronder jouw gegevens achter en we nemen snel contact met je op!

 

 

 

Direct solliciteren

Scroll naar boven