Managementondersteuner – Zorg & Wonen Glorieux – 28 uur per week

Zorg & Wonen heeft ruimte voor jou!
Zorg & Wonen Glorieux is een kleinschalige zorgorganisatie met diverse woon- en zorgvoorzieningen, waaronder een woonzorgcentrum met 54 appartementen en drie kleinschalige leefstijlwoningen voor PG-bewoners. Elke locatie heeft een eigen karakter, met veel aandacht voor de unieke behoeften van bewoners.

Wij streven ernaar de dag van onze bewoners en elkaar mooier te maken. Ons werk draait om zingeving en zorg, waarbij wij de bewoners echt zien en luisteren naar hun behoeften. Ondanks de uitdagingen in de zorgsector, blijven we gefocust op het welzijn van onze bewoners door samen te bewegen, te lachen en te genieten van simpele dingen.

Bij Zorg & Wonen Glorieux krijg je de ruimte om jezelf te zijn, je verder te ontwikkelen en zelfstandig te werken. We volgen protocollen maar waarderen jouw persoonlijke inbreng en maken graag ruimte voor jouw eigen manier van zorgen.

Wat ga je doen?
Als managementondersteuner bij Zorg & Wonen Glorieux zorg je ervoor dat alles op rolletjes loopt. Jij zorgt voor een efficiënte en gestructureerde werkomgeving voor de directeur/bestuurder en operationeel leidinggevenden. Je ondersteunt bij het plannen en coördineren van dagelijkse activiteiten. Je bent het eerste aanspreekpunt van zowel interne als externe contacten voor Zorg & Wonen Glorieux. Daarnaast ben je verantwoordelijk voor het beheren van correspondentie, agendabeheer, het voorbereiden en bewaken van belangrijke en vertrouwelijke documenten, presentaties en zorgt ervoor dat iedereen goed geïnformeerd en voorbereid is. Verder coördineer jij de mantelzorgcoördinatie en mondzorgcoördinatie, dit wil zeggen dat je afspraken zorgvuldig afstemt tussen zorgverleners, mantelzorgers en andere betrokkenen. Je bewaakt het overzicht en zorgt voor een soepele planning en afstemming. Tot slot heb jij een hands-on mentaliteit en weet prioriteiten te stellen in een dynamische werkomgeving.

Wat breng je mee?
Wij zijn op zoek naar een enthousiaste, representatieve collega met een dienstverlenende houding. Je communiceert op heldere wijze. Je beschikt over organisatietalent met oog voor detail. Je bent accuraat, discreet en integer. Je werkt zelfstandig en proactief en hebt een flexibele werkhouding. Je beschikt over een relevante, minimaal MBO- 4 diploma en hebt enkele jaren ervaring in een soortgelijke functie. Je hebt een uitstekende beheersing van de Nederlandse taal en je kunt je zowel mondeling als schriftelijk uitstekend uitdrukken. Je hebt ervaring met moderne kantoor applicaties zoals M365.

Ons aanbod
Bij Zorg & Wonen Glorieux krijg je de kans om in een dynamische en stimulerende omgeving te werken, waar je een waardevolle bijdrage levert aan ons succes. Kortom, een veelzijdige en uitdagende functie waarin geen dag hetzelfde is! Maar dat is niet alles:

  • Een uitdagende en inspirerende werkomgeving met enthousiaste collega’s;
  • Je gaat in eerste instantie aan de slag voor 1 jaar, met de intentie dit daarna om te zetten in een dienstverband voor onbepaalde tijd;
  • Een bruto maandsalaris van min. €2.770,33 en max. €3.590,14 (ob.v. 36 uur) in FWG 40 cao VVT
  • Eindejaarsuitkering van 8,33% (13e maand), vakantiegeld van 8%;
  • Behalve in een informeel team, kom je terecht in een mooie, groene omgeving waar je een oase van rust ervaart: dat beloven we je;
  • Reiskostenvergoeding en goede pensioenregeling;
  • Leuke teamactiviteiten, zoals een kerst- en nieuwjaarsborrel, het tuinfeest en tai chi les


Meer weten?

Bekijk ook eens de film op onze website waar je een kijkje kunt nemen op ons landgoed. Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met onze recruiter Joep Sauvé via telefoonnummer 040 – 2947500.

Goed om te weten. De vacature staat tot 1 april open, die week komen we terug op je sollicitatie. De gesprekken zullen in de week van 7 april plaatsvinden.

Ben jij geïnteresseerd in deze functie? Laat hieronder jouw gegevens achter en we nemen snel contact met je op!

Direct solliciteren

Scroll naar boven